FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

miercuri, 2 iunie 2010

Puterea gandirii pozitive la 5 ani si 9 luni

Vizigotu' a descoperit puterea gandirii pozitive. Intotdeauna am incercat sa-l educ sa nu acorde importanta exagerata bolilor, bubelor si durerilor, sa fie curajos si convins ca toate trec repede.

Zilele trecute a cazut in parc urmarindu-si nu stiu ce masinuta si, lucru foaaarte greu de explicat, nu s-a procopsit decat cu o julitura cat maslina pe soldul drept....la ce solduri "planturoase" are cre c-a nimerit pe vro ridicatura de asfalt :) Nu stiu ca nu eram de fata. Ieri a observat cu maaare mirare ca buba aproape se trecuse:

Mami, io am observat ca o buba la care nu te uiti des trece mai repede!

(eram usor prudenta, nu-l poti invata de-a dreptul sa-si ignore problemele, desi da, eu asa cred, ca unele mici probleme trec tratate cu indiferenta.....). I-am raspuns ca da, asa mi se pare si mie.

Oare de ce, se intreaba el......Si, nemultumit de debitul meu verbal, in mod evident defectuos, completeaza:

Pai uite Mami ce cred eu: daca te uiti des la buba, corpul se prinde ca iti faci multe griji si crede ca buba e grava si o ia de buna ca trece greu. Daca te uiti rar, corpul nu-si pierde timpul sa-si faca griji fara sa fie nevoie, si-si vede de ale lui si vindeca buba repede!

Quod erat demonstrandum!

4 comentarii:

  1. Fatoooo , destept copil ai! Sa-ti traiasca , tzucu-i ochii frumosi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multam, Ana, sa-ti traiasca si tie frumosii. Chiar ma uitam la Alex in ultimele poze, tare s-a facut barbatel!

    RăspundețiȘtergere
  3. sa te lauzi cu asa un istetel de baiat!sa-ti traiasca!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...