FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

duminică, 10 octombrie 2010

Plictiseala de sezon

Mare plictiseala we asta...a venit toamna, zau asa. Ieri am stat juma de zi in bucatarie - friptura de miel, rulada de pui, pastai gratinate, salata de vinete cu maioneza.... Vi le-oi povesti pe toate intr-o zi dar acuma lipseste completamente cheful fiindca, desi am utilaj nou de pot butona prin toate colturile AUTONOM (un prea dragut de acer aspire one cat o carticica, manca-l-ar mama pe el), s-a stricat halalaltu utilaj si anume card readeru in care bagam cardu de la camera sa-l read calculatoru si sa descarc pozele. Iar cablul de descarcat cre c-a plecat in lumea cablurilor fericite, ca nu dau de dansul...... Si fara poze, zau ca n-am chemare si aplecare de laudat cu retetele care este :)

Asa ca ieri am expediat baietii la tuns si eu am gatit. Pana s-au intors ei fara pleata, s-a pus pe ploaie. Asa ca s-a dus si iesirea mea din casa, ziceam ca plec la cumparaturi, ca nu mai avem prin casa nici hartie igienica, nici sapun, nici alte alea necesare vietuirii...,. Asa ca am lenevit-o prin casa pana seara, am dormit de pranz cu copilu, seara am artizanat in cca 5 minute un desert d'ala tiramisu-like la pahare, si s-a terminat ziua nainte sa-mi dau seama ce-am facut de dimineata..... Nainte de culcare ne-am uitat la meci si m-am enervat maxim, una de rezultat si a doua ca s-a pus plodu' pe plans cu lacrimi cat bobu ca "Romania are cea mai proasta echipaaaaaaaaaaaa" .......  Na de-l consoleaza.....daca poti....ca sa-i promiti ca la urmatoru meci va fi mai bine nu poti.....

Acusi vad ca tot intunericeala e afara.....dar cre ca azi, vorba poeziei, sturzule scapare nu-i, tre sa ajungem intr-un auchan - pt fimiu toate magazinele mari is auchan, e substantiv comun :) ......

Duminica frumoasa tuturor!

Un comentariu:

  1. Asta cu Auchanul e beton! Cum e Luana cu Leal fene gal!
    Spor la treaba , pe saptamana ce vine!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...