FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

vineri, 4 februarie 2011

Leac vizigotzesc contra racelii

Adineauri, s-aud urlete indienesti de pe hol:
- " DAAAAAAAAAAAAAAAA da da da da da! Lupt cu raceala, daaaaaaaaaaaaaaa"
.....ma transport tremuranda la Vizigot, caci de el era vorba, si cu el impart frateste (de fapt, mai curand parinteste, ca eu am luat mai mult) o rino-faringo-amigdalita ce ne tine de 2 zile in casa, si-l intreb derutata ce are.
Raspunsul vine mai mult decat entuziasmat:
- AM TRANSPIRAT!!!!!!!!!! UITE, SUNT FLEASCA!!!!! DECI LUPT CU RACEALA, DA! IA SA MAI TRANSPIR NITEL!
..... si-a continuat sa se miste braunian prin casa....si mie imi lipseste energia sa-l plachez....ca am niste frisoane mai ceva ca bietu Niculae Moromete.....

Aseara, Dna. Doctor i-a explicat ca ii voi pune un saculet cu sare grunjoasa calda pe piept, sa faca bine la tuse, timp in care el va sta linistit si invelit, sa transpire, sa iasa raceala din el. Na, ce-a inteles copilu........

In rest nica nou, Boieri Dumneavoastra. Am supa de raciti gatita de bunica, sarmale in foi de vita tot de la numita bunica, ieri (alaltaieri?) am cladit o prajiturica dupa ideea Anei, ceaiuri avem cat cuprinde, stam la adapost, ne hidratam si luam graunte homeopate si siropele diverse. Am jucat golf, am construit cu geomagul, am facut origami - preocupare noua care ameninta sa se transforme in preocupare Vizigotzeasca principala - am facut puzlle, eu am incercat sa lucrez intre doua frisoane...cam atat.

No, we placut Boieri Dumneavoastra, stati la adapost de frig si tratati raceala de la primele semne ca umbla vorba ca-i epidemie ......

3 comentarii:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...