FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

duminică, 25 decembrie 2011

Craciun. Mos Craciun. :)

Venira si Craciunul, dragii mei! E un Craciun pe care am ales sa-l petrecem la domiciliu, pusi pe tihna, lene si pierdut vremea. Pazea!

Pana acum ne-a iesit. Ieri am dat o tura de forta in bucatarie de-am pre-preparat fripturile pentru cina de Ajun si pranzul de Craciun, salata de vinete, salata boeuf (care boeuf ca n-are pic de proteina in ea, dar a iesit buuuna, aromata de la legume si savuroasa - Vizigotul a facut maioneza ), garnitura pt cina de Ajun, tortul Tiramisu si...cam atat.

Ce-am gatit? Pai, pentru cina de Ajun a fost pulpa de porc, condimentata, la tava cu cartofi gratinati in ementaler si vin alb. Toate au fost puse in tavi de ieri de la pranz si la ora cinei doar le-am dat la cuptor. Asta in timp ce eu vedeam Ratatouille, o mare supriza de Craciun pt mine, caci n-am apucat niciodata sa vad filmul asta, si inca si dublat sa nu ma doara gatul de atata citit copilului. Ce desfatare! Ce tare mi-a placut.
Pentru pranzul de Craciun am pregatit o pulpita de porc impanata la inspiratia gospodinei - ieri inspiratia gospodinei au fost carnati, usturoi, cimbru, boia iute si ulei de masline. Tot asa, pusa frumos in tava, la rece in balcon, cand o incepe familia sa mormaie de foame bag la cuptor si gata. Garnitura am sa fac cartofi fondanti, am gasit o reteta in Good Food, daca ies buni vói spune-o si Domniilor Voastre mai incolo.

Aseara ne-am dus la culcare tarziu ca unii dintre noi aveau emotii in asteptarea Mosului. Of, pana spre ora 12 am fojgait si misunat de era sa adoarma saracul Mosu' asteptand momentul potrivit pentru furisat spre brad. I-am lasat frumos langa brad scrisoarea si carnetul de note plin de fb-uri, sa stie ca are motive sa fie bun cu noi.

Intr-un tarziu, am mers la culcare. De adormit .... a mai durat, la mine cel putin, pret de vreo 2 seriale ....

.... si cand dormeam mai dulce, simt fojgaiala de Vizigot langa mine: Mami, a venit Mosuuuuuuu'!

(Zau, imi zic in gand, nerecunoscatoare cum sunt, si ce, nu putea sa nu te trezeasca, sa putem dormi si noi pana mai incolo?).

Ma mobilizez cu chiu cu vai din pat si ma trasport in camera copilului. Tati era deja la baie, se trezise naintea mea, dealtfel era 8 dimineata, doar eu eram lenesa familiei. Ne-am spalat pe ochisori, am adus cate un ceai sau cafea si ne-am pus pe desfacut cadourile.

.......bag seama ca Mosu chiar s-a uitat in carnetul de note, ca tare bun si darnic a fost cu noi. Cupilu' a primit un joc wii cu 48 de jocuri intr-unu singur, de inca n-a iesit din camera lui, n-a cerut apa, mancare, nimic....mi-e ca tre sa-l hranim cu forta :). Mie, dragul de Mos, mi-a ghicit dorinta arzatoare, timida si ne-exprimata, aceea de a avea o camera foto noua, si mi-a adus un Nikon mic si dragut cu 12 Megapixeli si memorie de 4 gb. Acu' sa te tii gateli si pozari, Boieri Dumneavoastra. Tati a primit o foarte geaca de iarna pe care si-o dorea demult dar nu-si gasea ceva pe potriva. La un moment dat, pierdut intre blitzurile Nikonului meu si jocul lui fi-su, a amenintat ca-si pune geaca si pleaca :))

Acu' ne-am intors la activitatea de baza si anume lenevitul. Fara a ne propune in mod deosebit asta, asa vream s-o tinem macar pana la revelion, Ho Ho Ho !

Asa ca revin cu urarile si va doresc Domniilor Voastre sanatate, fericire, tihna, liniste, iubire si, mai ales, sa va pastrati puterea de-a crede in Mos Craciun!

Craciun Fericit si Sarbatori Luminate, Boieri Dumneavoastra! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...