FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

vineri, 30 martie 2012

Cutiuta de azi - 30.03.2012

Azi mai cu intarziere ca mintea si concetrarea au prins de veste ca e vineri si vine vichendul :) .... Boierul Vizigot tot la scoala s-a dus, tot pachetel a primit, clasica paine alba felii unsa cu crema de branza, peste care am pus fasii din friptura innabusita de piept de curcat facuta aseara, ceapa verde tocata, din belsug, si frunze de macris, fragede si acrisoare. C-asa-i place stapanului.

Alaturi inca o briosa cu banane si ceva mere ionatane, c-asa-i in tenis, c-avem tenis.

In rest, dupa cum vazurati, nu ma laud cu mai nimic, aseara am oparit oarece urzici proaspete aduse de la Buzau, in seara asta planui platou de branzeturi cu ce verdeturi de primavara mai exista prin frigider (si exista, slava Domnului, ceapa verde, papadie, untisor, salata verde, patrunjel proaspat), ceva cartofi prajiti cu mujdei de urzici (p-asta n-o stiati) si, eventual, ceva tartine cu somon c-avem macris pe stoc. Daca nu uit, fac poze la tot mizanplasu, ca de gatit nu se poate spune ca s-ar numi gatit.

Acu va tzuc cu drag, Boieri Dumneavoastra, si ma intorc la ale mele. Da' ca sa nu ramana postarea cheala, iaca si-o poza de veselire (nu vine ea vara?)  si s-aveti we tihnit, am zis!




3 comentarii:

  1. Cand vaz zmeura aceea imi este si mai dor de roadele verii.Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bay ce m-ai pus direct in cur cu poza cu zmeura...pfuai! :))) Abia astept sa iau salariul , ma bantuie gandul de o Pavlova , numai cu dragul stie sa zgandere...:)))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu astept zmeura adevarata din gradina, aia de se gaseste acu in supermarket nu satisface gusturile vizigotesti.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...