FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

joi, 17 mai 2012

Cutiuta de azi: sandvis intors pe dos

Desi e inspirat din starea mea de spirit zilele astea, sandvisul intors pe dos din cutiuta de azi a iesit frumos, destept, apetisant si, mai ales, foarte interesant pentru publicul tinta, respectiv Vizigotimea Sa.

Ideea mi-a venit din faptul ca-i place foarte mult ardeiul gras rosu, ca e dulce, si se plange ca niciodata n-are destul in sandvis. Da? Hai ca te invata mama minte!
Asa ca azi sandvisul a aratat cam asa:


Adica am folosit feliile mari de ardei gras in loc de felii de paine dar, fiindca n-am innebunit sa pun plodu la regim, am schimbat rolurile, adica am pus painea in loc de ardei si invers.....da, ca de obicei ma omoara coerenta.

Incercam din nou:
Se ia un ardei rosu mai maricel si se decupeaza doua felii cat mai plate si cat mai egale. Intre ele se pune un snitel de pui (facui aseara) si o felie de paine decupata sa nu iasa dintre feliile de ardei, unsa cu crema de branza. Se asezoneaza cu muuuult marar verde (ca, mai nou, la noi mararul se mananca asa, cu snopul).

Fiul zice ca seamana cu o gura de balena. Eu tot sandvis intors pe dos ii zic. Bineinteles, din aceasta idee de baza vor deriva multe variatiuni cu tema, ca doar vara si sezonul legumelor e abia la inceput.

Zi frumoasa, Boieri Dumneavoastra. 

4 comentarii:

  1. Ha ha ha,e buna ideea!E bun de pacalit copii sa manance si legume!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca da!

      Interesul pentru ardei gras poate fi trezit si prin transformarea acestuia in .... pahar de baut apa. Vizigotul asa a prins drag de ardei, cand era micutz, band apa rece-cristalina din ei :))

      Ștergere
  2. Diana mea cand are ardei roade toata ziulica,parca-i iepure.
    O ideea buna cu ardeiul pe post de paine.
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e buna si pentru mamici, sa stii ;). In felul asta elimini painea din sandvisuri. Ma rog, din unele dintre ele, ca nu merge orice fara paine.

      Zi frumoasa!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...