FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

luni, 17 septembrie 2012

Cutiuta (isi) revine :)

Buna dimineata, Boieri Dumneavoastra! Vacanta fuse si se duse, a venit toamna care, fata de treaba, asorteaza frumos vremea de afara cu inceputul scolilor si ne face sa nu ne para (chiar asa de) rau dupa soarele verii asa ca....ghiozdanul in spate si la treaba!

Si dat fiind ca toate re-intra pe fagasul normal, a iesit si Domnia Sa Cutiutza din raftul in care s-a odihnit pe timpul verii si azi a insotit Vizigotul la scoala cu urmatoarele:
- Sandvis cu felii de paine alba unse cu crema  de branza, feliute de castraveti, feliute de babic si 3-4 frunze de macris
- 1 mar
 - 1 ursulet Barni (aveam negresa cu ciocolata dar "stii, Mami, fiind prima zi de scoala sunt cam emotionat si ciocolata ma agita").

Un an scolar minunat sa aveti, Boieri Dumneavoastra! Mult succes copilasilor si multa rabdare si putere Domniilor Voastre! 

3 comentarii:

  1. Asa se fie,precum spui tu.Bafta in noul an scolar.
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. hihi, eu am scos javra in parc, ca m-am gandit ca toti is la scoala, na, prima zi. canci, blocate toate strazile din jurul parcului de masinile parintilor emotionati. sufar profund, ai mei nici macar nu au stiut cand am dat treapta :D

    hai sa va traiasca vizigotul si multa bafta anul asta, va pupam.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumiiim, multumiiim!

    Pai prima zi de scoala e de 1-2 ore, maxim, asa ca abia maine ar fi mai pustiu ....

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...