FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

marți, 18 septembrie 2012

Cutiutza de azi

Am reintrat in ritm, Boier Dumneavoastra, aseara am facut si paine (la machina de paine, nu va emotionati, ca nu m-am re-adaptat CHIAR ASA). Prin urmare, cutiutza de azi s-a bucurat de:
- sandvis din felii de paine alba (de casa:) ) unse cu crema de branza (fiului nu-i place untul, de fapt ii place dar intr-un strat imposibil de subtire, de cele mai multe ori nu-mi iese mescheria asa ca ma lipsesc), felii de friptura de curcan (nabusita la tigaie cu vin alb+suc de rosii+condimente) si felii de gogosar.
- 1 bucata de negresa cu ciocolata - cea mai buna si mai aromata si mai datatoarea de fericire negresa ever, trebe neaparat sa v-o povestesc zilele astea.
- 2 mere pentru antrenamentul de tenis (sau pentru orice moment al zilei va considera titularul ca-i sunt de folos).

Ei, cum e? Entuziasmati scolerii? Al meu era cam obosituletz azi dimineata, dar sper sa se adapteze repede la noul ritm.

Zi frumoasa, Boieri Dumneavoastra! 

5 comentarii:

  1. Foarte bun si hranitor meniul de azi! Dar ceva "Chef de scoala" intr-o cutiuta pentru cei fara entuziasm, nu ai? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Of, de-ar fi asa simplu.....Poate mituirea cu dulciuri? Unele sanatoase, bineinteles :)

      Ștergere
  2. Bai, dar poze? Mai stii cutiutele alea compartimentate ca pentru bento? Au la Daiso, la Auchan, poti lua vizigotului sa ii zbarga pe colegi cu pachetelul lui.

    Hai, sa va fie de bine si sa imi faci si mie o pita, da?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, cu incetisoru...ma mobilizez eu si pun si poze. Nu cre ca merge cu cutiutele alea, caci cutiuta de pachet e una anume si nu-l scoti dintr-ale lui...dar cercetam si vedem.

      De care pita vrei? :D

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...