FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

joi, 27 septembrie 2012

Iarasi joi, iarasi cutiuta pe butoi .... :)

Fin'ca, evident, n-am gasit alta rima....

Azi am fost in offside rau de tot, c-a dorit domnu' shaorma cu fibra de pui ramasa de aseara si valeu-valeleleu, nici fibra de pui nu mai ramasese, nici tortille sa ii fac shaorma cum va povestii ieri c-a inceput sa ii placa nu mai aveam. In plus, l-am lasat si fara carte de religie c-am donat-o p-aia veche inainte sa soseasca aia noua, ba i-am uitat si cravata de la uniforma in buzunarul gecii lasate alaltaieri in cabinetul dr pediatru tocmai in partea cealalta a orasului....Asa ca azi dimineata, cum ziceam, n-aveam basca, eram in offside si nu mai stiam cum sa-mi spal pacatele.....

Asa stand lucrurile, cutiuta a avut:
- sandvis din paine cu ceapa, unsa cu crema de branza, felii de babic si felii de castravete verde.
- desert, la cutiuta din cutiuta, clatite-c-a-la-Cluj: am taiat o foaie de clatite in patratele-dreptunghiulete-bucatele de apx 1 cm latura si le-am pus, alternativ, un strat de bucati de clatite si un strat de gem de prune strecurat cu miez de nuca grosier maruntit, ultimu strat fiind de gem cu nuca.

No, cu asa desert la cutiuta - caci refuzase clatitele obisnuite ca-i era teama ca-i curge umplutura din ele si se murdareste - cu asa desert, zic, sper sa-mi fi spalat pacatele.

..... asta pana la pranz cand si-o aduce aminte ca dupa scoala mergem la dentist...si iar n-am basca ... :)

Zi frumoasa, Boieri Dumneavoastra!

5 comentarii:

  1. ba rimeaza cu joi, doi, voi, moi, boi, roi ... etcetera :D

    RăspundețiȘtergere
  2. cu "eu voi clatite moi ca tot e joi". ba e vineri, da'nu mai conteaza, mi se pare geniala ideea cu clatitele :)), si eu am aceeasi fobie cu gemul care se scurge!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mda, oricum nu m-am calificat ca mi s-a atras atentia ca data viitoare (adica luni, cand doreste acelasi desert) sa am grija sa pun cutiuta mica de desert intr-o punga in cutiuta mare de mancare, ca joi s-a scurs gemul si ......

      N-a detaliat, dar o sa am grija sa nu se mai scurga.

      Ștergere
  3. Oooo , cu asa patratele cu gem si nuca...as zice ca e Rai..Tare rau imi pare ca nu esti si mama mea! :))
    Va tzuc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai, Doamna, cum stii tu sa ma magulesti!

      Si noi va tzucam!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...