FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

luni, 19 noiembrie 2012

Luni dimineata cu tot cu cutiutza :)

In ultima vreme am tot fost in criza de timp si mi-a cam lipsit elanul pentru bloggerit, ceea ce e mare pacat fiindca de gatit am tot gatit .... insa daca nu-i avant..... M-am tinut de facut paine dupa recenta reteta povestita si po' sa ma laud ca de fro 3 saptamani nici c-am mai cumparat fro firimitura.

Asa ca hai sa va zic de cutiuta de azi si-om vedea ce-om mai face....Asadar astazi binecunoscuta cutiutza albastra a avut asa: felii de paine (alba, facuta de mandea, din faina proaspata si buna de la bunici) unsa cu crema de branza, peste care am pus felii de mortadella si felii de ardei capia "rosu si dulce, Mami". Alaturi, de desert, a fost o felie de cozonac cu rahat si visine (da, da, facut de vizigoteasca Bunica) si un mar golden. Supliment un cos cu bomboane de ciocolata ca vineri fuse un sfant vizigotzesc si n-a apucat sa serveasca pe toata lumea, asa ca s-a dus cu supliment.

Asta fuse, Boieri Dumneavoastra.

Si-o poza din ciclul "nu vine ea vara????"  (n-am gasit alta rima....).

S-aveti o zi calduroasa, Boieri Dumneavoastra! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...