FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

sâmbătă, 9 august 2014

E vara. E salata.
















Rosii cherry (ca eu, daca am, numai din alea mananc) de toate neamurile: clasice cat cireasa, rosii prunici, galbene prunici, negre. Taiate pe jumate. Sare, piper, otet balsamic, ulei de masline. Busuioc cu pumnul, pe ici pe colo ales. Si branza (cu mucegai in cazul de fata, dar merge de oricare). si-o felie de paine, care nu se vede in poza. Pofta buna! 

2 comentarii:

  1. Si in meniul meu se regaseste salata asta numai ca eu pun cas sau feta in loc de branza cu albastreli si mai pun uneori si usturoi, depinde de cheful ce-l am :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buuuuuuun....vin si io la o asa portie de bunataturi!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...