FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

miercuri, 12 august 2015

Zambete pe dinauntru :)

Pai sa nu-ti vina sa-l iei la omor pe Murphy cu legile lui cand copila care pe drumul dinspre parc n-a putut sta in carucior ci a vrut in brate plangand de ai fi zis ca se deshidrateaza, apoi supa si-a mancat-o tot in brate, la fel si salata de sfecla aferenta (ca legumele cu carne is bleah) si dupa aia, cand o pui pe ea, copila, in ssc s-o culci de pranz, o apuca accelasi plans deshidratant ca "nu baeeeeee, patuuuuuuu!!!!"?????? (in traducere libera adica nu in brate ci in pat).
Pai sa nu-ti vina sa te versi pe un nevinovat, in cazul de fata Dl Murphy cu legile lui????

Asa ca-n clipa cand am simtit cum imi sfaraie nervii si se transforma in scrum mi-am imaginat repejor ca nauntrul capului meu mai e o fatza, o fatza linistita, cu privirea blanda si zambetul de fericire si beatitudine pe care fiecare parinte ar trebui sa-l aiba, animat de bucuria si fericirea existentiala de a avea copii. Pe dinafara eram doar o femeie incruntata, cu o privire haituita si dintii stransi pentru a rezista dorintei de a zbiera nitel de nervi si o durere de spate sfredelitoare. Dar zambetul ala de pe dinauntru m-a calmat si mi-a amintit de ce nu voi accepta niciodata ideea ca parintii se chinuie sa creasca un copil, eu cred ca parintii se straduie si isi aduna toate resursele pentru asta, dar nu se chinuie.

Si de indata ce boroboata a adormit (fro 45 min mai tarziu, timp in care a vorbit cu ursuletul si cu ceasul de mana, dandu-mi din cand in cand cate un picior in cap) zambetul de pe dinauntru a razbatut si pe dinafara. Asa-s de dragalasi cand dorm!!!!!

Drept pentru care mi-am luat durerea de spate si-am mutat-o in camera ailalta unde Vizigotu' mi-a reinstalat zambetul interior. Ala exterior a fugit speriat cam dupa ce i-am explicat a 3-a oara ce e ala un ADI si un UAT si care e diferenta intre ele. Don't ask!

Si-o poza de relax si serenitate:

2 comentarii:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...