FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

vineri, 1 iulie 2016

Thassos ziua 3: Porto Vathy si cina la Nautilos

Azi dupa amiaza, dupa somnul de pranz, alta plaja: Porto Vathy. O plaja din marmura alba (nu, la Marble inca nu am ajuns anul asta) la care se ajunge cale de 7 km din nordul golfului Potamia. Pentru cine stie, de la dig se urmareste drumul neamenajat care o ia pe coasta (nu cel care duce spre Panagia, care e parte din ocolitoarea insulei). Dificil drumul, te hatzana in goate partile si in unele locuri in mod sigur nu au loc 2 masini una langa alta. Incet-incet, insa, am ajuns.
Plaja e amenajata cu sezlonguri, umbrele si
un bar cu de toatr de unde se aude muzica.
Nisipul e alb, apa e albastru turcoise, clara si nefireasca. Am mrrs inot pana la baliza aia imensa de se vede in larg. Apa se adanceste repede dar nicica bagi de seama. Am ascultat muzica de la bar, am baut cel mai bun kai pirinha din ultimii ani, ba chiar le am aratat pustilor cum se da din plete, pe oarece piese de rock zbuciumat.

Frumoasa plaja, cand am facut eu pozele era destul de putina lumina, pe soare cu siguranta e impresionanta.

Am luat drumul napoi spre casutele roz, ca venea seara.
Apoi ne-am pregatit adecvat si am plecat sa mamcam in targ. In seara asta taverna "Nautilos". E pe faleza, cam unde incepe zona comerciala in Skala Potamia.  Aici meniul e clar si stiut: baby fish prajiti, alaturi de inele de ceapa, stifado cu garnitura de orez, vinete la gratar umplute cu usturoi, feta si rosii. 

Nu am poze, totul a foat f bun. Noapte frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...