FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

vineri, 14 octombrie 2016

Puseuri de logica la 3 ani



Mami, eu azi sunt pisicuta!

Cand mi-a zis prima oara chestia asta, am tratat-o cu usurinta. Ok, vrea fata sa fie felina azi, miau, miorlau, hai sa ne distram. Dar lucrurile au avansat.

Mami, eu ma dezbrac, pisicutele nu poarta haine!

I-am explicat ca pisicutele ADEVARATE au blanita, care le tine de cald,
ea nu are, deci trebuie sa poarte haine. A mers!

... pentru un timp. Aseara iar:

Mami, eu sunt pisicuta. Ma dezbrac! Uite, vezi? (imi arata foarte serioasa manuta si antebratul) Vezi?!?!?!?!? Fire de par! Imi creste blanita! Nu mai am nevoie de haine!

Si, desigur, s-a dezbracat. Numai sub amenintarea instrainarii hainelor preferate a acceptat o "rochita" de noapte, sa nu defileze chiar nud prin casa sa faca tat-su crize ca RACESTE COPILU!!!!!

A, nu v-am zis de sirena. Vrea pe rand sa fie Ana, ca e blanda, dupa aia nu mai vrea sa fie Ana, ea vrea sa fie Elsa, ca Elsa e rea si face doar ce vrea ea si E PLACUT sa faci numai ce vrei tu, asa ca ea e Elsa, dupa aia iar vrea sa fie Ana ca Elsa face gheata si ei nu-i place gheata decat atunci cand poate picta pe ea sau cand o poate manca in inghetata....deci, ocazional e Ana, ocazional e Elsa si, din cand in cand, e sirena. Sirena cu coada, nu sirena fabricii de lapte, cum o alintam cand era bebelus....
Sirena-sirena, ca Ariel din ....povestea sirenei, cum i-o zice. Problema mai greu de dezalambicat este in momentul cand vine si ma intreaba: mami, cand imi scoti picioarele????



.....aaaaaa... (zice ma-sa in capcana unor ganduri contrarii)....cum sa ti le scot? ti le-ai bagat undeva?

Pai, Mami, eu vreau sa fiu sirena! Si daca sunt sirena, am coada. Trebuie deci sa-mi scoti picioarele din fund si sa-mi pui coada! Cand imi cumperi coada?

Pana acum am scapat cu fofilatul, explicandu-i ca habar n-am de unde se cumpara cozi, am sa ma interesez si vom vedea. Azi am facut sedinta cu prietena mea la birou si-ntr-un brainstorming furtunos ea mi-a dat ideea sa ii explic ca si sirenele adevarate au picioare, coada si-o pun doar pentru inotat. Pfhiuuu, am scapat, nu tre sa mai demontez picioarele copilului!!!!

Imi place extraordinar de tare perioada asta in care te confrunti cu modul lor de gandire. Simplu si logic, extraordinar de logic, daca stai sa te gandesti. Ce e drept, in unele cazuri trebuie sa ai prezenta de spirit sa incerci sa gandesti simplu, ca ei.
Cand ii fac dush si-mi spune ca vrea apa mai calda, asta nu inseamna ca o vrea mai fierbinte. Nu! Calda este pentru ea temperatura ideala de facut dush. Orice alta temperatura ar avea apa, ea o vrea "mai calda", adica mai aproape de temperatura perfecta. Desigur, trebuie sa stii asta, ca apa ar putea fi prea fierbinte pentru ea, si-ti cere sa fie mai calda, si tu dai mai fierbinte, si te-ai aranjat de-un tantrum :))))) Si cine nu si-ar dori un tantrum in cada plina? :))))))

Va doresc o vineri relaxata, Boieri Dumneavoastra! 

5 comentarii:

  1. Imi era dor de voi, sa-ti traiasca copii , asteptam perle si de la baiat. O zi frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multam de urari! Perlele baiatului sunt deja scrise pe aici de ani buni. Acum el e la alt nivel, momentan dezbatem chestiuni legate de arhitectura si fizica cuantica.

      Ștergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! tocmai am citit pe blogul Laurei Frunza - Idei pentru mamici si copii - http://www.laurafrunza.com/2016/10/18/patura-coada-de-sirena/. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  4. Logica de la 3 ani e imbatabila. La fel va fi si la varstele ce vor urma, nu-ti fa griji! :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...