FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

duminică, 30 aprilie 2017

Day 1, adica sambata. Mera Resort. In ceata.

Si am ajuns la destinatie. Venus.
Dupa o scurta sfada cu gps-ul, am gasit chiar si destinatia. Mera Resort, un complex nou, de 4 stele. Ne am cazat si, fiindca all inclusive incepea abia seara, am luat pranzul in restaurant, teoretic a la carte, practic "cu tichete, achitati contravaloarea la receptie si pe baza tichetelor va servim cu meniul zilei". A durat ceva pana s-au achitat la receptie, insa o data asezati la masa mancarea a venit repede. Ciorba de burta f buna (zic altii) , ciorba de legume ok, nimic iesit din comun, escalop de curcan cu piure f bun dar dimensiunea portiei abia a saturat Pimpesa. Varza cu mamaliga f buna, mamaliga cam nesarata. Desert ceva prajitura casei cu crema roz, nu stiu, nu  am gustat.

Dupa masa, plimbare pe plaja. Frig si ceata.
Nu am rezistat prea mult, asa ca ne am mutat la piscina interioaram Adica la spa. Cam rece apa dar distractie pe masura. Oferta include si sauna de 2 tipuri, masaj si dusuri emotionale. Cu riscul sa par inculta, nu stiam ce-s alea. Am aflat azi, e dus cu apa calda sau rece, la alegere, apa fiind infuzata cu diverse arome, care nu-s la alegere. Nu m-am riscat. 
Seara s-a incheiat cu cina bufet suedez (decent spre modest) si oarece dansuri in restaurant.
Plusurile pe pana acum ale locatiei:e noua, mobilier si dotari impecabile, curatenie la fel de impecabila.
Minusurile: camere f mici, as zice un max 14 m patrati, cu un pat suplimentar nu ai loc sa te misti. Pahare de plastic in camere si la baie. Minibar doar cu apa. 

Am incheiat ziua cu speranta ca maine o fi soare. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...